NAIF
Naš vpliv
V svetu osebne nege je marsikaj narobe: geli za tuširanje do roba napolnjeni z mikroplastiko, kreme za sončenje s škodljivimi UV-filtri, kreme z nafto in šamponi s SLES (penilcem). Mislimo, da ni potrebno! In zato je treba to spremeniti: dobra skrb za vso družino, s čim manjšim vplivom na planet. Da zagotovimo, da naši izdelki niso dobri le za vašega otroka, ampak tudi za otroka vašega otroka. Tako spreminjamo svet osebne nege.
Verjamemo, da so podjetja odgovorna, dobiček in učinek pa nista le možna kombinacija, ampak nujna (smo B-Corp!). Zato nenehno prilagajamo in izboljšujemo svoje izdelke, da zmanjšamo svoj vpliv. Naše sanje? Podnebno nevtralni izdelki brez plastike. Majhen korak za majhnim korakom. Toda kje smo zdaj? Dobro vprašanje! Naše korake smo naredili čim bolj konkretne in transparentne. Tako lahko vsak spremlja, kje smo, kakšen napredek smo naredili in kam gremo.
Želimo čim bolje poskrbeti za naš planet
Vse, kar naredimo, vpliva. Skrbeti za prihodnjo generacijo pomeni skrbeti za svet, v katerem odraščajo. To pomeni, da poskušamo vse, kar počnemo, narediti čim bolj trajnostno. Da zmanjšamo naš vpliv. Da bi bilo to malo bolj konkretno, smo oblikovali tri trajnostne cilje.
Naïfovi trajnostni cilji
Želimo čim bolj zmanjšati svoj ekološki odtis
To naredimo na več načinov:
Zmanjšajti naš CO2 odtis
Verjamemo, da je trajnost edina prihodnost. V boju proti podnebnim spremembam si prizadevamo biti trajnostno naravnano podjetje s čim manjšimi izpusti CO2. Na vseh področjih našega poslovanja in tudi na naših partnerjih. Od proizvodnje do pošiljanja.
Okolju prijazna embalaža
Embalaža je eden največjih izzivov v industriji osebne nege. To nenehno izboljšujemo. To počnemo v sodelovanju z našimi proizvajalci, pa tudi z drugimi B-corp podjetji v posebni delovni skupini, ki se osredotoča na pakiranje prihodnosti. Kaj to pomeni?
Vedno bomo poskušali izbrati najboljšo alternativo za plastiko: trenutno so vse naše embalaže izdelane iz bioplastike, pridobljene iz sladkornega trsa. Tokrat je bila to najboljša alternativa, a v bližnji prihodnosti bomo prešli na reciklirano plastiko.
Zmanjšanje (nepotrebenega) embalažnega materiala. To pomeni izogibanje nepotrebnim škatlam okoli naših produktov, pa tudi uvedbo naših pakiranj za ponovno polnjenje. Eno od teh pakiranj za ponovno polnjenje prihrani 5 tub pred izdelavo!
V naši verigi se bomo čim bolj izogibali plastiki, kadar bo le mogoče. To je lahko plastika, ki se uporablja za pošiljanje, v logistiki ali v naši pisarni.
Varovanje biotsko raznovrstnosti
Vse, kar počnemo, vpliva na okolje. Z zavestnim odločanjem o tem, kaj počnemo in česa ne uporabljamo v naših izdelkih, upamo, da bomo zmanjšali ta vpliv. Zato se odločimo ali ne odločimo za uporabo naslednjih sestavin:
Naravne sestavine: naši izdelki so izdelani iz najmanj 92 % sestavin naravnega izvora.
Brez mikroplastike: noben od naših izdelkov ne vsebuje mikroplastike. Približno 2 odstotka vse plastike v morju prihaja iz mikroplastike, ki izvira iz izdelkov za osebno nego. Odločili smo se, da mikroplastiko izpustimo iz vseh naših izdelkov
Koralam prijazni UV-filtri: naši mineralni filtri ne vsebujejo oksibenzona ali oksinoksata kot nekateri kemični UV-filtri. Te snovi lahko vplivajo na korale, zato jih ne uporabljamo v izdelkih za zaščito pred soncem.
Čim manj vode: voda je izjemno pomembna. Minimiziramo porabo vode med proizvodnjo
Vemo, kako zmedeno je lahko odločanje, katero sestavino bi morali uporabiti ali ne. Vse težje je razvozlati seznam sestavin. To je treba spremeniti. Zato smo sestavili seznam sestavin, ki jih uporabljamo in ne uporabljamo – in zakaj!. Poleg tega smo navedli tudi trditve, ki jih namenoma ne dajemo (več). Vse zato, da bi lahko nakupovali bolj izobraženo.
2. Želimo voditi spremembe in navdihovati
Boljši svet se začne pri tebi samem. Zato želimo drugim pokazati, da zmoremo in moramo biti boljši. Z ozaveščanjem potrošnikov in drugih podjetij v naši panogi upamo, da bomo spremenili svet osebne nege.
3. Želimo pomagati družinam
Naš moto je dobra oskrba, brez skrbi. To pomeni, da želimo pomagati družinam. Začeti seveda z izdelavo dobrih izdelkov za osebno nego, a to ni dovolj. Verjamemo, da so otroci prihodnost in da moramo poskrbeti za prihodnjo generacijo, kar koli že bo. Da bi to dosegli, v to generacijo vlagamo s sponzorstvi in izobraževanjem.
Mnenja
Zaenkrat še ni mnenj.